جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران ایلام از برگزاری نشست فصلی مدیران مدارس علمیه حوزه این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، خانم عزیزی، از برگزاری نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان ایلام با رویکرد آموزشی خبر داد و گفت:این نشست با حضور آقای محمود خالقی ، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران  کشور در  سالن جلسات مدیریت استان برگزار گردید.

حجت الاسلام حسنی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان دراین مراسم ضمن خیر مقدم ، گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته از سوی مدیریت استان ارائه نمود.

محمود خالقی هم در این مراسم ، ضمن اشاره به اینکه خدمت به طلاب بزرگترین سرمایه است خاطر نشان کرد: سفره ای بنام معارف اهل بیت (ع)پهن شده که خداوند این توفیق را نصیب ما عنایت نموده تاخدمتگزار طلاب باشیم.

معاون آموزش حوزه خواهران کشور افزود: برنامه های آموزشی نباید صرفا"آموزشی وانتقالی باشند، بلکه یک بسته تدارک دیده شده که علاوه بر آموزشی به ابعاد دیگر چون پژوهش هم توجه دارد.

خالقی با اشاره به برنامه های دردست اقدام ،اظهار کرد: در سال آینده راه اندازی شورای علمی آموزشی و تشکیل گروه آموزشی مدیریت استانها خواهد بود از اولویت ها خواهد بود که اختیارات آموزش به مدیریت های استانی محول می شود که سرفصل ها شناسایی ومتناسب با فرهنگ واقلیم هر استانی برنامه ریزی خواهد شد.

دیدار از مدرسه علمیه فاطمه زهرا اطهر (س)

معاون آموزش  حوزه های علمیه خواهران کشور در برنامه دیگر خود از مدرسه علمیه فاطمه زهرا اطهر (س)ایلام بازدید کرد.

خالقی ، دراین مراسم  ضمن اشاره به اوصاف عبادالرحمن که در آیات پایانی سوره فرقان ذکرشده است بیان کرد: یکی از اوصاف عباد الرحمن راز و نیاز با خدا  و پیمودن راه رستگاری  از خداوند متعال خواستارند.

خانم غروی، مدیر اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران هم دراین جلسه بیان کرد: امروز همه ما در پیشگاه خداوند متعال وحضرت ولیعصر «عج» باید پاسخگو باشیم و لذا  باید اولا"خودمان عامل ودر درجه دوم مردم را به دین دعوت کنیم  چرا که انتظار مردم از ما طلبه ها زیاد است و باید در زندگی تأمل داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha