پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی اسماعیلی - حوزه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی با انتقاد از بودجه اندک پژوهشی، از برگزاری ۲۶ کارگاه متمرکز آموزش پژوهش، در ۱۰ مدرسه علمیه منطقه کاشان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، به ضرورت آماده سازی زیرساخت های پژوهش در مدارس علمیه اشاره  کرد و گفت: در منطقه کاشان به نظر می رسد اولویت اول در برنامه ریزی، تقویت آموزش پژوهش در مدارس علمیه باشد، به همین دلیل اولویت کاری سال جاری را مسئله آموزش پژوهش در بین مدارس علمیه منطقه قرار دادیم

وی با اشاره به برگزاری  26 کارگاه متمرکز آموزش پژوهش، در 10 مدرسه علمیه منطقه کاشان، افزود: در کنار این کارگاه های برخی از مدارس علمیه نیز به طور جداگانه توسط اساتید بومی و همچنین معاونان پژوهش اقدام به برگزاری کلاسهای موثر آموزش پژوهش کردند.
معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان به بودجه اندک پژوهشی اشاره کرد و گفت: با توجه به امکانات و بودجه های اندک پژوهشی، برگزاری این تعداد کارگاه فعالیت قابل توجهی می باشد.
حجت الاسلام اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: دو کارگاه یک روزه پایان نامه نویسی با حضور اساتید معرفی شده توسط واحد امور پایان نامه های ستاد، برای طلاب سطوح عالی حوزه علمیه کاشان برگزار شد و تعداد 80 نفر از طلاب و اساتید در این کارگاه شرکت کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha