پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله احمد بهشتی

حوزه/ مشاهده می شود گاهی افراد در جامعه با کینه توزی دست به تخریب کارکرد نظام می زنند و به اسم انتقاد به تخریب مبانی انقلاب می پردازند که این کار با همدلی و همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری در تضاد کامل است.

آیت الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه همه امور و توصیه های بزرگان دینی و حتی توصیه های الهی و انبیاء به صورت نسبی در جامعه محقق می شود گفت:سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی مردم و مسئولین نامگذاری شد، به صورت نسبی و تا حدود زیادی در جامعه محقق شد.

وی افزود:امسال با برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز به صورت کاملا سالم و قانونی در کشور مواجه بودیم و امانتداری مسئولین دولتی در رعایت حق الناس که همان آرای مردم می باشد، خود یکی ازمصادیق مهم این همدلی و همزبانی به شمار می رود.

عضو خبرگان رهبری راهپیمایی با شکوه 22بهمن را از جلوه های دیگر همدلی و همزبانی برشمرد و خاطر نشان ساخت:مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی 22بهمن ماه توانست گام بلندی در استحکام ایران اسلامی بردارد و این نیز خود یکی دیگر از جلوه های همدلی و همزبانی مسئولین و مردم بود.

آیت الله بهشتی با انتقاد از بعضی کینه توزی ها درقالب انتقاد گفت:انتقاد باید منصفانه و به دور از هرگونه کینه توزی و عقده گشایی باشد و در جهت مصالح عالی اسلام و انقلاب باشد، اما مشاهده می شود که گاهی افراد در جامعه با کینه توزی دست به تخریب همه عرصه ها می زنند و به اسم انتقاد به تخریب مبانی انقلاب می پردازند که این کار با همدلی و همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری در تضاد کامل است.

وی افزود:همدلی و همزبانی تنها مختص به امسال نیست؛ بلکه باید در همه سال ها و همه زمان ها بین مردم و مسئولین برقرار باشد؛ چرا که در سایه اتحاد و همدلی کارها بهتر پیش می رود.

عضو خبرگان رهبری در پایان  با توصیه به طلاب در خصوص استفاده مناسب از تعطیلات نوروز گفت:این تعطیلات فرصت مناسبی است تا طلاب با حضور در میان خانواده و اقوام و خویشان خود به بیان معارف دینی به صورت چهره به چهره بپردازند و لازم است طلاب از هرگونه انزوا و گوشه گیری در این ایام خود داری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha