چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمود عبداللهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: اگر چه نوروز فرصت مناسبی برای رشد می شود اما ممکن است همین حضور در جمع خانوادگی و بستگان موجب ترویج بعضی مسائل و شئونات ضد ارزشی و اخلاقی را به همراه داشته باشد ولی با مدیریت صحیح می توان از ایام نوروز بهترین بهره برداری را برای رسیدن به کمال و سعادت انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری «حوزه» به ایام نوروز اشاره کرد و گفت:  عید فرصت مناسبی برای خود ارزیابی و باز بینی است، تا انسان از رهگذر این فرصت کاستی و نقصان گذشته را شناسایی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ادامه داد: عید فرصتی است برای باز پروری روحی و جسمی و کالبد شکافی در مسیر رسیدن به رشد است.

استاد حوزه بیان داشت: برای رسیدن به رشدو بازبینی به خصوص در ایام نوروز سفارش و دستور العملهای زیادی از سوی حضرت معصومین(ع) شده و از جلمه آن صله و رحم و تکریم بزرگان و محبت به والدین است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی افزود: از دیگر عوامل رشد و بازپروری رسیدن به خانواده، هدیه دادن به فرزندان و حضور اجتماعات فامیلی و دید و بازدید است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: همه این عوامل در­کنار معرفت شناسی و برطرف­کردن نقصانهای­گذشته موجب خیرات و برکات زیادی خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی عنوان کرد: اگر چه نوروز فرصت مناسبی برای رشد می شود اما ممکن است همین حضور در جمع خانوادگی و بستگان موجب ترویج بعضی مسائل و شئونات ضد ارزشی و اخلاقی را به همراه داشته باشد ولی با مدیریت صحیح می توان از ایام نوروز بهترین بهره برداری را برای رسیدن به کمال و سعادت انجام داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha