جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشکلات اقتصادی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: مسئولان باید برای کاهش فشارهای معیشتی و اقتصادی مردم برنامه ریزی جدی و چاره اندیشی کنند.

دکتر زهرا تاجیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که در واپسین روز سال 94 به عنوان سال "دولت، ملت، همدلی و همزبانی" قرار داریم، اظهار داشت: مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی، بارها و بارها در عرصه های مختلف همدلی و همزبانی خود را اثبات کرده اند و ان شاءالله دولت و مجلس نیز باید دقیقاً در همین راستا گام بردارند و برای گرفتاری های متعدد مردم به خصوص در زمینه معیشتی کارهای جدی تری را به سامان برسانند.

وی افزود: رئیس جمهور محترم به تازگی قول داده که سال 95 سال رونق اقتصادی خواهد بود و همه ما امیدواریم که این وعده ها رنگ واقعیت به خود بگیرند و بسیاری از مردم که تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی هستند از این وضع نامطلوب خارج شوند.

این استاد دانشگاه همچنین با اشاره به این که خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه اقشار مستضعف جامعه رسالت مهم یک مسئولان در نظام اسلامی است، تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند، باید قدردان این ملت بزرگ، بصیر و نجیب بود که با وجود همه مشکلات و انتقاد ها دست از حمایت از نظام و انقلاب برنداشته اند و هر گاه که لازم بوده با جان و مال خود به حراست از آن پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha