پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار طالبی

حوزه /حضور مبلغان در راهیان نور عملاً نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و فضای مناسبی را در راستای پاسخگویی به شبهات دینی و شرعی جوانان و بیان خاطرات دفاع مقدس جامعه فراهم می کند.

سردار محمد طالبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه عنوان داشت: اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند برای به یاد آوردن رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدای دفاع مقدس و تلاش رزمندگان برای حفظ خاک و ناموس وطن است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با اشاره به بیانات  رهبر معظم انقلاب که فرمودند بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور جلوگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف است ابراز داشت: نباید اجازه داد وقایع دوران دفاع مقدس به گونه ای دور از واقعیت برای نسل جوان بازگو شود.

وی اردوهای راهیان نور را فرصتی برای بازگو کردن وقایع انقلاب برای نسل های جوان دانست و گفت: رزمندگان و افرادی که در دوران دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند اکنون با روایت وقایع جنگ تحمیلی بصیرت و بینش نسل جوان را ارتقا داده و آن ها را با اندیشه های رزمندگان و شهدا آشنا می سازند.

طالبی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره در حال نبرد با دشمنان و بیگانگان است ابراز داشت: انقلاب اسلامی همچنان نیازمند رزمندگان انقلابی و ولایی بوده تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق و منسجم دشمنان انقلاب و اسلام را به زانو درآورند.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های منسجم در راستای مقابله با دشمنان حضور طلاب و مبلغان مذهبی در بین جوانان و نوجوانان است چرا که دشمن همواره در پی نفوذ و استحاله فکری و فرهنگی جوانان که به مثابه بازوان جامعه هستند می باشند لذا نقش روحانیون در این مناطق از ضروریات است.

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان داشت: حضور مبلغان و روحانیون در راهیان نور علاوه بر پیوند قشر جوانان با معنویت و دین، نشان دهنده توجه زیاد شریعت به مسائل جوانان و نوجوانان است.

طالبی در پایان اظهار داشت: باتوجه به هجمه های دشمنان به دین اسلام و عقاید جوانان و نوجوانان،  حضور مبلغان عملاً نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و فضایی کاملاً امن را برای آن ها در راستای پاسخگویی به شبهات دینی و شرعی جامعه فراهم می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha