جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:امید است در سال نو در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه با عزم راسخ در جهت پیشرفت ،اقتدار و عزت ایران اسلامی گامهای بلندی برداشته شده و با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی و توانمندی های درونی در جهت تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی در پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت و افزود: فصل بهار ،آغاز رویش و جوشش طبیعت و ترویج جلوه گری و زیبایی های عالم هستی است و این رویش و جوشش نشانه حیات مجدد و آغاز یک حرکت دوباره و تحولی نو، آمیخته با نشاط و طراوت و شکوفایی است؛ بی تردید یکی از علل انتخاب آغاز بهار بعنوان عید ملی ایرانیان و فلسفه وجودی این آئين همین وجود گوهر رویش و جوشش در زندگی انسان است که هر سال با اراده ای قوی تر به سمت رشد و تعالی پیشرفت حرکت می کند.

وی گفت: نوآوری و نوبودگی ،عشق و همدلی و رشد ایمان مهمترین درس آفرینش و طبیعت هستی است که با الهام از آن می توان شیرینی و زیبایی این طبیعت را در زندگی برای خود به ارمغان آورد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه انقلاب اسلامی ایران را رویش و جوشش ملت با بصیرتی دانست که توانستند با نور ایمان خود تاریکی ها و ظلمات را به نور و روشنایی مبدل نماید و آرزوی تمام انبیاء و اولیاء را تحقق بخشید  و منشاء بیداری اسلامی در جهان گردد.

وی خاطرنشان کرد: امید می رود در سال نو مساله فرهنگ و اقتصاد که از اهمیت والایی برخوردار است مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد و از رهنمودهای رهبر فرزانه با عزم راسخ در جهت پیشرفت ،اقتدار و عزت ایران اسلامی گامهای بلندی برداشته شود و با استفاده از تمام ظرفیتهای داخلی و توانمندی های درونی در جهت تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha