جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه های مهمی توصیف کرد که تاثیر بسیاری در ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: به لطف الهی چند سالی است که این برنامه عظیم ملی و ارزشی با حضور بسیار گسترده مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در مناطق غرب و جنوب کشور برگزار می شود.

وی افزود: به خصوص حضور معنادار مردم در ایام تعطیلات نوروزی حاوی این پیام مهم به دشمنان است که بدانند مردم بصیر و ولایتمدار ما هیچ گاه دست از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس نمی کشند و همواره تابع ولایت فقیه خواهند بود.

این استاد حوزه همچنین خواستار تلاش و همت بیشتر رسانه های جمعی در جهت آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت شد و گفت: امروز به برکت نهضت امام (ره) ، خون مطهر شهدا و مجاهدت جانبازان در 8 سال دفاع مقدس ، ایران اسلامی در اوج عزت و استقلال قرار دارد و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی اضافه کرد: راهیان نور حقیقتاً یک برنامه بسیار ارزشمندی است که باید اقشار مختلف مردم را از طریق آن با رشادت ها و فرهنگ ناب اسلامی آشنا کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و یکپارچگی را ترویج دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha