جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مناطق جنگی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سنقر گفت: قطعأ حضور جوانان و نوجوانان در فضاهای معنوی عملیاتی ، موجب اعتلای فرهنگ انقلابی و اسلامی آن ها خواهد شد و روحیه جهادی را در آن ها دوچندان خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سنقر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اهمیت و آثار بازدید از مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور عنوان داشت: راهیان نور آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

خانم بیگی خاطر نشان کرد: یکی از برکات بازدید از مناطق عملیاتی آشنایی با بزرگمردانی است که در راه صیانت از اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند و جز برگزیدگان پروردگار متعال شدند.

وی ادامه داد: قطعأ حضور جوانان و نوجوانان در فضاهای معنوی عملیاتی موجب اعتلای فرهنگ انقلابی و اسلامی آن ها خواهد شد و روحیه جهادی را در آن ها دوچندان خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه اذعان داشت: بصیرت افزایی از دیگر آثار و برکات راهیان نور است که با اندکی تأمل و تفکر متوجه نفوذ و نقشه های دشمنان و شیاطین خواهیم شد، شهدا در برابر حربه های دشمنان ایستادند و با شهادت خود علاوه بر عقب راندن بیگانگان، خود نیز جاودانه شده و به سعادت رسیدند.

خانم بیگی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: شهدا گنجینه های انقلاب اسلامی هستند لذا نسبت به زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن ها و انتقال مکتب شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده باید اهتمام ویژه داشت.

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه سنقر گفت: حوزه های علمیه نیز در راستای رسالت خود با هدف گسترش فرهنگ فاطمی، بصیرت افزایی دینی، سیاسی و همچنین احیای سبک زندگی طلاب و مبلغان دین را در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می کنند.

وی از اعزام 30 طلبه و مبلغه خواهر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه به مناطق عملیاتی خبر داد و عنوان داشت: طلاب وروحانیون خواهر با حضور در بین جوانان و نوجوانان به شبهات دینی و شرعی آن ها پاسخ داده و آن ها را با فرهنگ شهادت و مکتب شهدا آشنا می کنند.

خانم بیگی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، برپایی مسابقات فرهنگی، آموزش احکام و ... از دیگر برنامه های طلاب و مبلغان دین در مناطق عملیاتی می باشد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سنقر در پایان ابراز امیدواری کرد: شهید دریچه ای به سمت تعالی معنوی و رشد دینی انسان ها است، امید است با شناساندن گنجینه های انقلاب به جوانان و نوجوانان بتوانیم نظام جمهوری اسلامی ایران را از نفوذ و تجاوز دشمنان مصون بداریم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha