شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد فرخ فال

حوزه/ ریئس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه به عنوان بزرگ پرچم دار اسلام و انقلاب وظیفه دارد با تمام وجود برای رفع دغدغه های رهبر انقلاب به صحنه بیاید و تلاش کند، تصریح کرد: کوچکترین تخطی از خطوط و فرمایشات رهبر انقلاب حرام و خلاف مصلحت نظام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، درگفتگو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام  معظم رهبری با عنوان«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: آنچه را که رهبر انقلاب در ابتدای آغازین سال در مشهد مقدس بیان کردند در حقیقت تاکیدی بر دغدغه های سال های گذشته بود.

مسؤلان برای رفع دغدغه های رهبر انقلاب تلاش کنند

مدیر حوزه علمیه استان قم اظهار داشت: حقیقتا جای این نگرانی ایجاد می شود چرا زمانی که رهبری معظم دغدغه ای را بیان کردند، آحاد جامعه و به خصوص مسؤلین به گونه ای عمل نکردند که آن نگرانی برطرف شود و این برطرف نکردن نگرانی از سوی مسؤلین، باعث شد که ایشان دوباره در سال جدید همان عنوان گذشته را، البته با تاکید بیشتر بر اقدام عملی در عرصه اقتصاد مقاومتی عنوان کنند.

مسؤلان در اجرای بیانات رهبری کوتاهی نکنند

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حقیقتا در جامعه شاهد یک نوع قصور و کوتاهی عملی از سوی مسؤلان نسبت به اجرای بیانات رهبری معظم انقلاب درباره اقتصاد­ مقاومتی هستیم که به کرار و دفعات متعدد، مباحثی را در این رابطه بیان کردند­ ولی متأسفانه این هشدار ها جدی نگرفته شد.

انتقاد از جدی نگرفتن هشدارها جدی رهبری در مورداقتصاد مقاومتی

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال عنوان کرد: اگر هشدارها جدی گرفته می شد و اقدام علمی صورت می گرفت چه بسا کشور از وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی برخوردار بود و با تدبیر بهتر از این بحران نجات پیدا می کرد.

وی بیان داشت: در سخنان اخیر رهبر انقلاب مباحث بسیار محوری و اساسی درباه آینده کشور بود و این سخنان نشان از دغدغه های ایشان دارد و تکرار این مباحث بیانگر این حقیقت است که می خواهند اقدام فوری و عملی از سوی مسؤلین صورت بگیرد و رفع نگرانی رهبری نباید به گرفتن چند همایش، کنگره و سخنرانی برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم افزود : در شرائط بسیار حساسی از لحاظ هجمه و فتنه دشمن، پیر استعمار گر، بدخواهان، کینه توزان، فراریان و رانده شده گان به آرمانهای امام راحل و ارکان انقلاب قرار دارد و هر روز با برنامه تازه تری وارد میدان می شوند و برای نظام خط و نشان جدید می کشند،  هوشیاری حوزه های علمیه، مسؤلان و آحاد ملت برای رفع دغدغه های  رهبری ضروری است .

هدف دشمن از بین بردن ماهیت انقلاب و اسلام است

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمن در برنامه و فتنه جدید می خواهد اثری از انقلاب و اسلام نباشد و ماهیت اسلام را در خود کشور بدست خود مردم این کشور دفن کند و در این رابطه خواسته های خود را با رنگ و لعاب و به صورت آزادی و حریت و انقلاب در حال عرضه کردن و تحمیل کردن است.

دشمن به فکر اجرای برجام دو و سه تحمیل خواسته های خود است

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال عنوان کرد: اگر دشمن در گذشته خواسته های خود را از طریق برجام یک بر کشور و مردم ایران تحمیل کرد و متاسفانه در این عرصه نباید از بی خردی و بی بصیرتی بعضی ساده لوحان در همراهی با دشمن گذشت که فکر می کردند نجات کشور علی رغم  هشدار رهبری در پذیرفتن برجام است، امروز در حال اجرای برجام دو، سه و متعاقب  آن برجام چهار برای تحمیل خواسته های  خود در عقب نشینی از دفاع موشکی و سپاه قدس می باشند.

وی بیان داشت: نگاه به تاریخ اسلام ، انسان را به این واقعیت می رساند که پیامبر(ص) هیچ گاه برای دفاع از کیان اسلام، جنگ را به درون مرزهای مدینه نکشاند بلکه همیشه برای مقابله و سرکوب دشمنان اسلام به خارج از مرزها می رفت تا از ورود دشمن به درون مدینه جلوگیری  کند.

تاسیس سپاه قدس و اقتدار موشکی ایران دفاع از تمامیت اراضی است

مدیر حوزه علمیه استان قم اظهار داشت: تاسیس سپاه قدس و اقتدار موشکی ایران در حقیقت برای دفاع از تمامیت اراضی، نظام و ارکان انقلاب و هویت اسلامی ایرانی است، اگر بخواهیم تسلیم خواسته های دشمن در برجام دو و سه شویم قطعا با ورود دشمن به مرزها روز خوشی برای ملت همانند گذشته نخواهد بود.

مسؤلان و حوزه ها  هشدار رهبری انقلاب جدی بگیرند

ریئس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مسؤلان و حوزه ها باید هشدار رهبری انقلاب را در باره عقیم کردن برنامه های دشمن جدی بگیرند  و در مقابل فتنه ها با بصیرت و آگاهی بیشتری عمل کنند.

تخطی از خطوط و فرمایشات رهبری انقلاب حرام و خلاف مصلحت نظام است

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال با تاکید بر اینکه حوزه  علمیه به عنوان بزرگ پرچم دار اسلام و انقلاب وظیفه دارد با تمام وجود برای رفع دغدغه های رهبری انقلاب به صحنه بیاید و تلاش کند، تصریح کرد: کوچکترین تخطی را از خطوط و فرمایشات رهبر انقلاب ،حرام و خلاف مصلحت نظام است.

 انتهای پیام:313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha