شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشریات حوزوی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: ساز و کار بهتری به منظور حمایت از مولفان و ناشران حوزوی ایجاد و تدوین شود.

حجت الاسلام محمد رضا جباران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر به طور کلی وضعیت ناشران و نویسندگان چندان مطلوب نیست و به خصوص در رابطه با نشر حوزوی نیاز به حمایت های جدی تر ، کاملاً احساس می شود.

وی افزود: البته بخشی از این مشکلات ریشه در تنگناهای معیشتی مردم دارد که چندان توان خرید کتاب را ندارند و اگر در وضع مردم تحول و شکوفایی حاصل شود به نظر می رسد که بازار نشر نیز از این حیث منتفع گردد.

این نویسنده و محقق حوزوی در ادامه با بیان این که در حال حاضر چندین کتاب را در دست اقدام برای انتشار دارد، گفت: سه جلد کتاب از مجموعه 18 جلدی اخلاق الهی که ناظر به توصیه ها و سخنان مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی است از سوی بنده در مراحل قبل از انتشار است و ناشر ابراز امیدواری کرده آن ها را به نمایشگاه کتاب 95 برساند.

وی افزود: کتاب دیگری نیز با عنوان آزمایش الهی حداکثر تا تابستان  امسال به بازار نشر می آید و علاوه بر این که کتاب دیگری با عنوان اخلاق تولید علم در دست دارم و مجموعه مصاحبه با فضلای حوزوی در همین باره است و به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر می شود.

عضو انجمن قلم حوزه علمیه قم همچنین یادآور شد: کتاب دیگری نیز اخیراً برای چاپ ارسال شده که عنوانش به استقبال خودسازی است و این را کانون اندیشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در دست اقدام دارد که از جمله کتاب های مهارتی ویژه نسل جوان به شمار می رود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha