جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام محمود عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری باتاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه حفظ اقتدار ملی است، گفت: امروز باید چرخه تولید داخلی را به کار بیاندازیم تا بتوانیم اقتدار ملی خود را حفظ نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالمحمود عبداللهی در گفتگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان با اشاره به بیانات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و اهمیت تبلیغ آن توسط روحانیون گفت: مسئله اقتدار از ابتدا جزء اصول و مبانی انقلاب اسلامی بوده و نباید آنرا از خاطر ببریم لذا مبلغین این شاخصه را می بایست تبلیغ کنند.

وی ادامه داد: هویت کشور ما نیازمند اقتدار است و در صورتی هویت اسلامی ما حفظ می شود که اقتدار آن در برابر کشورهای خارجی حفظ گردد. این استقلال گاهی وابسته به اوضاع اقتصادی می شود و برنامه های اقتصادی این هویت را تحت الشعاع قرار می دهد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تغییر روش استکبار گفت: امروز همه ما به خصوص جوانان و طلاب می بایست هوشیار بوده و با توجه به هدایت های رهبری بدانند که تغییر روش استکبار به معنی تغییر ماهیتش نیست. اگر استکبار به ما لبخند زد بدان معنا نیست که ما می توانیم از او غفلت کنیم. مساله نفوذ همواره نیاز به هوشیاری دارد و روحانیون باید به آن توجه داشته باشند

این استاد حوزه، اقتصاد مقاومتی را مهم ترین راه برای حفظ اقتدار ملی دانسته و گفت: اقتصاد مقاومتی چیزی جز تکیه بر استعدادهای داخلی نیست. ما باید چرخه تولید داخلی را به کار بیاندازیم تا بتوانیم اقتدار ملی خود را حفظ نماییم. نباید باز شدن دروازه ها خللی در اقتصاد ایجاد کند. اهمیت دادن به نیروی داخلی ما را از وابستگی مصون می دارد.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha