پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لوگو علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین تاکید کردند: تشییع پرشور دیروز حاکی از عمق علاقه مردم به دین و بیانگر معرفت و وفاداری آنان به آیت الله الوِداعی بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعی از علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و تدفین آیت الله الوداعی بیان کردند.

در این بیانیه آمده است: همانطور که انتظار می رفت روز گذشته توده های مردم از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان از مناطق مختلف بحرین با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر آیت الله الوداعی حضور یافتند و پیشاپیش آنان نیز علما حضور داشتند.

در ادامه تصریح شده است: دیروز بحرین شاهد تشییع پرشور و با عظمتی بود که حاکی از عمق علاقه مردم به دین و علما و بیانگر سطح بالای علاقه، معرفت و وفاداری مردم به مجاهدت های آیت الله الوداعی بود.

علمای بحرین با قدردانی از حضور مردم اظهار داشتند: با تمام وجود از این ملت وفادار و ایثارگر تشکر و قدردانی می کنیم و اعلام می کنیم که علما نیز دوستدار و وفادار به مردم باقی خواهند ماند و با ایستادگی در مسیر مرحوم الوداعی در راه اهداف و دغدغه های او در چارچوب شرعی و ملی قدم خواهد برداشت.

انتهای پیام/

313/20

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha