پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ناصر شکریان

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام بیش از ۱۲۰۰۰ مبلغ دینی سال گذشته به مناطق مخلتف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته با توجه به دغدغه های جدی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی و اسلامی واحد اعزام  اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیش از 12000 مبلغ در شهرهای مختلف استان اعزام کرد .

وی در ادامه به ضرورت جهاد علمی مبلغان در عرصه های مختلف فرهنگی اشاره کرد و  افزود : ترویج و گسترش معارف ناب  اسلامی و دینی از رسالت های مهم روحانیون است و همه باید برای این امر خطیر تلاش کنیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران وجود مبلغان با اخلاص ، دلسوز و نخبه را از نیازهای اصلی جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد : مبلغان پرچم داران اصلی اصلاح امور فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند و با توجه به شرایط بحرانی امروز جهان اسلام و هجمه های مختلف فرهنگی دنیای استکبار و غرب این نیاز بیشتر احساس می شود .

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه به نیاز مخاطب شناسی روحانیون و مبلغان در جامعه اسلامی تاکید کرد :اگر فعالیت های تبلیغی روحانیان با مخاطب شناسی توأم شده باشد سبب آشنایی بهتر و بیشتر مردم با فعالیت های دینی و اسلامی خواهد شد و زمینه ارتباط مستحکم بین مبلغین و روحانیون با  آحاد مردم را فراهم خواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در مازندران در ادامه به ضرورت بکارگیری روحانیون و مبلغان از تکنولوژی های نوین ارتباطی و ابزارهای مختلف تبلیغی اشاره  و تصریح کرد :با توجه به به روز شدن روش ها و ابزارهای دنیای استکبار، بهره گیری طلاب و روحانیان از روش های نوین تبلیغی نیز ضرورت پیدا می کند وبرای مبارزه با این اقدامات خصمانه دشمنان همه فعالان فرهنگی و مذهبی به ویژه طلاب و روحانیان می بایست نقش پررنگ تری در جامعه ایفا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha