پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویژه نامه «با راهیان حوزه»

حوزه/ نخستین ویژه‌نامه خبری ستاد مرکزی راهیان نور حوزه‌های علمیه، در مناطق عملیاتی جنوب کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین ویژه‌نامه خبری ستاد مرکزی راهیان نور حوزه‌های علمیه، به مناسبت اعزام کاروان‌های طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی جنوب، در کشور منتشر شد.

این ویژه‌نامه، گذری نوشتاری بر فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد مرکزی راهیان نور حوزه‌های علمیه و همچنین بیان اتفاقات رخ‌داده در مناطق عملیاتی است.

بر اساس این گزارش، «با راهیان حوزه» کاری است از سوی خبرگزاری «حوزه» که در آن تلاش شده تا جلوه‌هایی از حضور مردم در مناطق عملیاتی را به روایت خبر و تصویر به نمایش کشد.

همچنین، در این ویژه‌نامه گزارشی از «شبکه مبلغین راهیان نور کشور» منتشر شده که خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، برای شرح و توضیح این طرح به مصاحبه با حجت‌الاسلام حسین زاده، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور حوزه‌های علمیه پرداخته است.

نگاهی به زندگی شهید عبدالکریم هاشمی نژاد، شهید شاخص راهیان نور حوزه‌های علمیه، از بخش‌های حائز اهمیت «با راهیان حوزه» است که در بخشی از آن به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون این شهید والامقام اشاره شده است.

 «زیارت با معرفت» از قسمت‌های قابل‌توجه این ویژه‌نامه است که در بخشی از آن آمده: زیارت، یک پیوند قلبی است. محبت و علاقه است. زائر اگر بداند چه کسی را زیارت می‌کند! دیگر نمی‌پرسد کجاست؟ از طرفی عشق و محبت انسان را به زیارت وا می‌دارد و از طرفی زیارت عامل رشد و تکامل روحی می‌شود. زیارت با معرفت این است که شما می‌دانید آنجا یک روح بزرگ است، مستمع شماست، مخاطب شماست، وسیله ارتباط و اتصال شما به مبدأ عزت و عالم وجود است.

لازم به ذکر است، ویژه‌نامه خبری «با راهیان حوزه» در 6 صفحه تمام‌رنگی با تیراژ 5 هزار نسخه، به همت تیم رسانه‌ای خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، چاپ و منتشر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha