شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله ایمانی فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال ها نقشه جامع کشور و بهبود معیشت مردم را بیان کرده و امسال باید این مهم تجلی عملی داشته باشد.

آیت الله اسدالله ایمانی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز، با بیان اینکه مقام معظم رهبری با انتخاب شعار های سال نقشه جامع کشور را تبیین کرده و هرسال به بیان بخشی از این مهم می پردازند، اظهارداشت: مصرف بهینه، بهره وری مضاعف، استفاده صحیح از امکانات، جهاد، حمایت از تولید و سرمایه ایرانی از جمله نکاتی هستند که مقام معظم رهبری در شعار سال های مختلف گنجانده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس  با بیان اینکه طی سال های متمادی رهبر انقلاب اسلامی، پیرامون اقتصاد و معیشت مردم نکات بسیار خوبی را متذکر شده اند، خاطرنشان کرد: پس از ارائه نقشه جامعی توسط مقام معظم رهبری در راستای بهبود معیشت مردم ؛ اکنون نوبت اقدام و عمل فرا رسیده است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری افزود: شعارها هر کدام بخشی از نقشه اقتصاد اسلامی کشور است و مجموعه شعارها زمینه لازم برای اقدام و عمل را فراهم کرده است.

این استاد حوزه، با تاکید بر اینکه برای بهتر اجرا شدن اقتصاد مقاومتی در کشور نیاز به یک فضاسازی مناسب و آرامش بود که با توجه ویژه رهبر انقلاب این امر آسان شد، تصریح کرد: قطعا اگر فضای همدلی و همزبانی میان ملت و دولت در سال گذشته فراهم نمی شد، فضای اقدام و عمل هم در  سال جاری به وجود نمی آمد.

وی  با بیان اینکه اگر شعارها جای خودش نبود امسال مجالی برای اقدام و عمل نبود، بیان داشن: رهبر انقلاب آنچه از نظر تئوری و نظریه در باب اقتصاد و بهبود معیشت مردم لازم بوده طی چندین سال متوالی بیان کردند و در سال 94 نیز فضای جامعه را آماده کردند لذا لازم است در سال جاری مردم، مسئولین و صاحبان ثروت با توجه به وحدت بوجود آمده به دنبال کار و عمل باشند و از شعار و بخشنامه دست بردارند.

عضو خبرگان رهبری، با اظهار اینکه" انسان با گفتن نان سیر و با گفتن شیرینی کامش شیرین نمی شود"، تأکید کرد: نتیجه اقدام و عمل به وعده ها باید در راستای بهبود اقتصاد و معیشت مردم باشد؛ لذا لازم است مسئولین تلاش بی وقفه در این راستا داشته باشند و از وعده دادن بدون عمل خودداری کنند.

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه دولت با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب اعلام کرده که ما سال 95 را تماما می خواهیم بر روی اقتصاد مقاومتی کار کنیم، گفت: امیدواریم این وعده نباشد بلکه عمل پشتوانه کار باشد و بتوانند در عرصه های مختلف اقدامات  لازم را انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، شعاری که در یک سال اعلام می شود مختص به یک سال نیست بلکه یک استراتژی بوده و  لازم است در برنامه ریزی ها مورد تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha