چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرحوم سید جواد الوداعی

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی ارتحال مرحوم الوداعی از علمای بحرین را تسلیت گفت و تصریح کرد: ایشان عمر خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت(ع) نمود و با اداره حوزه های عملیه به تربیت علما و فضلا همت گماشته و به همراه علمای دیگر بحرین ملجأ و پناهگاه دینی و اجتماعی مردم به خصوص شیعیان این کشور بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی ارتحال مرحوم الوداعی از علمای بحرین را تسلیت گفت و تصریح کرد: ایشان عمر خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت(ع) نمود و با اداره حوزه های عملیه به تربیت علما و فضلا همت گماشته و به همراه علمای دیگر بحرین ملجأ و پناهگاه دینی و اجتماعی مردم به خصوص شیعیان این کشور بود. متن این پیام  که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسیده به این شرح است:

انا الله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم مرحوم آیت الله سید جواد الوداعی از علمای برجسته بحرین موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان عمر خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت(ع) نمود و با اداره حوزه های عملیه به تربیت علما و فضلا همت گماشته و به همراه علمای دیگر بحرین ملجأ و پناهگاه دینی و اجتماعی مردم به خصوص شیعیان این کشور بود.

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گذشت این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه الله (ع)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مردم مظلوم بحرین و بیت معظم ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات را از خداوند خواستار است.

 آیت الله محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه  مدرسین حوزه علمیه قم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha