پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 375194
۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
مرحوم سید جواد الوداعی

حوزه / بدون تردید این ثلمه در شرایطی که مردم مظلوم بحرين به عالمانی دین باور و انقلابی سخت نیازمند هستند ثلمه جبران ناپذیر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح طی پیامی ارتحال مرحوم آیت الله سیدجواد الوداعی را به مردم بحرین و خاندانِ انقلابی آن مرحوم تسلیت گفت.

در پیام سردار باقرزاده آمده است: رحلت آیت الله علامه سید جواد الوداعی را در سالگرد انقلاب اسلامی بحرین به خاندان انقلابی علم و تقوی و عمل الوداعی و مردم شریف بحرین تسلیت می گویم، بدون تردید این ثلمه در شرایطی که مردم مظلوم بحرين به عالمانی دین باور و انقلابی سخت نیازمند هستند ثلمه جبران ناپذیر است.

یادآور می شود آیت الله سید جواد الوداعی از علمای سرشناس و رهبران انقلابی بحرین روز 2 فروردین امسال در سن 93 سالگی درگذشت.

وی پس از سکته و وخامت وضعیت جسمانی در یکی از مراکز درمانی تحت مراقبت بود.

در پی اعلام خبر فوت این روحانی برجسته گروه های مردمی با حضور در بیت وی در روستای باربار با خانواده و بازماندگان ابراز همدردی کردند.

مراسم تشییع پیکر این روحانی برجسته ساعت 15 روز سه شنبه با حضور پرشمار و با شکوه مردم بحرین از مسجد راس رمان به سوی مقبره الحوره برگزار و طبق وصیت آن مرحوم در کنار پدر و مادرش به خاک سپرده شد.

حضرات آیات سیستانی، حکیم، بشیر نجفی و فیاض از مراجع عراق، ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور پیامی تصریح کرد: ایشان عمر خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت(ع) نمود و با اداره حوزه های عملیه به تربیت علما و فضلا همت گماشته و به همراه علمای دیگر بحرین ملجأ و پناهگاه دینی و اجتماعی مردم به خصوص شیعیان این کشور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha