جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های انقلابی بودن، خودباوری است اظهار داشت: با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و منابع غنی کشور می توان اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب، در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در شیراز، با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام مقام معظم رهبری با عنوان«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: آنچه را که رهبر انقلاب در ابتدای آغازین سال در مشهد مقدس بیان کردند در حقیقت تاکیدی بر دغدغه های سال های گذشته بود.

عضو خبرگان رهبری بابیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند به همکاری و وحدت و همدلی، اراده و عزم جدی آحاد ملت و دولت و  ترسیم نقشه راه و تئوری و نظریه پردازی و بیان فقهی اقتصاد از سوی حوزه و دانشگاه دارد، بیان داشت: با شعار و گرفتن میز گرد و همایش اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

تولیت مدرسه  علمیه رضویه شیراز، خاطرنشان کرد: اگر اقتصاد اجرا شود برکات خوبی مانند برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم  به همراه خواهد داشت.

آیت الله دستغیب با بیان اینکه یکی از شاخصه های انقلابی بودن، خودباوری است گفت:  می توان با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و منابع غنی کشور  اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha