جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز

حوزه/ جُنگ نماز همه روزه در نمایشگاه فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود که فرصتی برای آشنایی بیشتر نوجوانان با احکام پیرامون نماز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از جمله بخش های نمایشگاه فاطمی در کنار معرفی فعالیت آستان مقدس، برگزاری ویژه برنامه های مختلف برای زائران، به ویژه بازدید کنندگان می باشد.
جُنگ نماز، ویژه برنامه ای است که از سوی مدیریت قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نمایشگاه فاطمی برگزار می شود. این برنامه که ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود، مخاطبان خود را با احکام نماز آشنا می سازد.
اجرای مسابقه، پرسش و پاسخ، بیان احکام نماز، آموزش صحیح قرائت حمد و سوره توسط کارشناسان، اهدای جایزه و توزیع فیش های غذای تبرکی میهمان سرای آستان کریمه اهل بیت(س) از جمله بخش های جُنگ نماز است که همه روزه از ساعت 13:30 الی 14:30 در سالن اجتماعات نمایشگاه فاطمی برگزار می گردد.
خاطرنشان می شود، کارشناسان تصحیح قرائت نماز نیز در تمامی ساعات فعالیت نمایشگاه در حال خدمت رسانی به بازدیدکنندگان می باشند.
نمایشگاه فاطمی در صحن جامع فاطمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم از پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ تا جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و عصر ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ پذیرایی بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha