پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مریم معین الاسلام

حوزه/ مسئول موسسه علمی - فرهنگی زنان جامعه منتظر تصریح کرد: باید بکوشیم که فراتر از حرف و شعار در عمل فاطمی زندگی کنیم.

مریم معین الاسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) خواستار  تلاش برای تبیین و معرفی سبک زندگی فاطمی برای آحاد جامعه به ویژه بانوان شد و گفت: در این خصوص بی تردید رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما ، رسالت ومسئولیت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: تولید و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی جذاب و پرمحتوا در رسانه ملی و نیز چاپ و نشر مقالات و گزارش ها و مصاحبه های اثربخش درباره ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) در مجلات و روزنامه ها از جمله مهم ترین کارهای رسانه ای است که باید انجام گیرد.

این استاد حوزه علمیه خواهران همچنین تاکید کرد: در عین حال نباید از ظرفیت عظیمی به نام فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غافل شد که امروزه می تواند برای ما و فرهنگ دینی مان یک فرصت جهت نشر معارف الهی باشد.

وی بیان داشت: آنچه مهم و بایسته است این که ما باید ولایت مداری و حق طلبی، ساده زیستی، اهتمام به اصل عفاف و حجاب، گذشت و ایثار، به فکر همنوع بودن، همسرداری و تربیت فرزند را از حضرت فاطمه (س) بیاموزیم و در زندگی عملی خود ایشان را مقتدای خود بدانیم، نه این که خدای ناکرده فقط در حرف و شعار این گونه باشیم و زندگی مان چندان رنگ و بوی فاطمی نداشته باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha