سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام رضوی مهر

حوزه/ رأی مردم در ۱۲ فروردین احیای مجدد ارزش‌ها و معارف دین و همچنین پایبندی به اصولی بود که شارع مقدس و انبیاء و اولیای الهی، برای مردم تبیین کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»،با بیان اینکه 12 فروردین از بزرگترین وقایع نظام اسلامی و از خاطرات همیشه به یاد ماندنی ایران اسلامی است، گفت: در این روز تمام اقوام ایرانی با مذاهب گوناگون در انتخابات شرکت کردند و 98 درصد به نظام اسلامی را دادند و حماسه بزرگی را آفریدند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، بیانی بود که امام راحل مقتدا و پیشوای انقلاب اسلامی چون آیه رحمت بر مردم تلاوت کرد و این تلاوت بر مردم به یقین افتاد.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب ادامه داد: مردم ایران با حضوری که نشان از همدلی و هم هدفی که معیار اصلی نظام جمهوری اسلامی است، رأی خود را برای ماندگاری ایران اسلامی به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه روز 12 فروردین روز قطع امید آمریکا از ایران اسلامی و مرگ شیاطین، استکبار و صهیونیست است، گفت: رأی مردم در 12 فروردین احیای مجدد ارزش‌ها و معارف دین و همچنین پایبندی به اصولی بود که شارع مقدس و انبیاء و اولیای الهی برای مردم تبیین کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر افزود: در این روز ملت ایران اسلامی با لبیک به ندای معمار انقلاب اسلامی گستردگی یکدلی خود را به نمایش گذاشتند و خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمن کشیدند.

وی تصریح کرد: باید یاد و خاطره روز 12 فروردین که سقوط نظام شاهنشاهی و ماندگاری انقلاب اسلامی را به تثبیت رساند در ذهن ملت ایران باقی بماند و نسل به نسل خاطره این روز را به عنوان عنایتی از امام عصر(عج) بازگو کنند.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب گفت: شهادت مردم ایران به دست رژیم منحوس پهلوی، خون دادن ملت در دانشگاه تهران و تحصن مردم در فرودگاه برای ورود امام خمینی(ره)، در روز 12 فروردین به نتیجه نشست و در این روز، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر شاه تبیین شد.

وی عنوان کرد: حکومتی که مردم ایران برای آن خون دادند و جوانان و عزیزان خود را فدا کردند و سال‌ها در زندان‌ها مورد شکنجه قرار گرفتند، در این روز به ثمر نشست و درخت تنومند انقلاب اسلامی غسل شد و به دست ملت ایران امروز شاخسار این درخت جهان را در بر گرفته است.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha