جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار يعقوب سليماني

حوزه/ تجربه نشان داده هر مکانی که روحانی حضور داشته کارها بهتر صورت گرفته و در حال حاضر نیزکاروان هاي راهیان نور که روحاني همراه دارند در فعاليت هاي فرهنگي و بهره گيري از فضاي معنوي پيشگام تر و بهره مندتر از دیگران هستند.

سردار يعقوب سليماني، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از اهواز، به  حضور طلاب و روحانيون در مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس، زيارتگاه هاي شهدا و کاروان هاي راهيان نور  و نقش آنها در هدایت گری جامعه اشاره کرد و گفت: روحانيت نقش  بسيار  مهمی در طول دوران دفاع مقدس و در کنار رزمندگان به یادگار گذاشته و هیچ تاریخ نمی تواند این نقش مهم را از کتمان کند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه روحانیت در امروز در سنگری دیگر با عنوان راهیان نور امتداد معنويت دفاع مقدس در حال خدمت رسانی است، افزود: در این سنگر رسالت مهم مبلغ انجام فعالیت فرهنگی، بیان مسائل شرعی، پاسخ گوی به شبهات عقیدتی و اقامه نماز جماعت و در کنار روایت گری است.

وي با اشاره به اينکه تاثير گذاری حضور مبلغ در کاروان هاي راهيان نور مشهود است، ادامه داد: تجربه نشان داده هر مکانی که روحانی حضو رداشته کارها بهتر صور گرفته و در اینجا نیزکاروان هايي که روحاني همراه دارند در فعاليت هاي فرهنگي و بهره گيري از فضاي معنوي اين مناطق پيشگام تر و بهره مندتر هستند.

سليماني با بیان اینکه حضور روحانيون تأثير مستقيم و بسزايي در محتواي حرکت عظيم راهيان نور دارد، گفت: هر ساله شاهد حضور چشمگیر از سوی مردم در راهیان نور هستیم و این نشان از تاثیر گذاری مبلغین در یادمان های راهیان نور است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور بیان داشت: درسال جاري با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده و فعال شدن ستاد راهيان نور حوزه علميه، شاهد حضور گسترده طلاب و روحانيون در دو عرصه تبليغ و زيارت در يادمان هاي دفاع مقدس شده بوديم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha