جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران در حقیقت حمایت همه جانبه از اندیشه های والای ولایت فقیه و تودهنی بزرگی به مخالفان این اندیشه ارزشمند الهی بود.

حجت الاسلام ناصر شکریان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، ضمن گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: رأی بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران در حقیقت حمایت همه جانبه از اندیشه های والای ولایت فقیه و تودهنی بزرگی به مخالفان این اندیشه ارزشمند الهی بود. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران 12 فروردین را روز نابودی کاخ آمال طاغوتیان عنوان کرد و بیان داشت: ملت مسلمان و ولایت مدار ایران با این انتخاب خود ثابت کردند برای استقرار یک حکومت اسلامی در مقابل همه قدرت های زورگو ایستادگی خواهند کرد.

وی با اشاره به این که در 12 فروردین 58 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت، افزود: حضور چشمگیر ملت ایران در پای صندوق‌ها و رأی 98 درصدی به جمهوری اسلامی، اسلام را بار دیگر در جهان زنده کرد.

حجت الاسلام شکریان از دوازهم فروردین به عنوان روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت کشور یاد کرد و گفت: دوازدهم فروردین بزرگترین عید مردم مسلمان ایران اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حضور ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور در آن همه پرسی تاریخی روز تجلی حکومت عدل الهی و سربلندی ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران با رأی قاطع خود به جمهوری اسلامی نظام های طاغوتی دنیا را به انزوا کشاندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که وحدت ملی مردم مسلمان ایران اسلامی، دردوازدهم فروردین سال 58 به رخ دنیا کشیده شد، ابراز داشت: مردم با حضور حداکثری در رفراندوم تاریخ ساز سال 58، بنیان چند هزار ساله طاغوت را نابود کردند.

وی با بیان اینکه رأی بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران در حقیقت حمایت همه جانبه از اندیشه های والای ولایت فقیه و تودهنی بزرگی به مخالفان این اندیشه ارزشمند الهی بود، گفت: ملت ایران همواره در مسیر اندیشه های امام و رهبری گام بر می دارند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha