جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام همواره تلاش می کنند با تحریم های اقتصادی مانع پیشرفت کشورمان شوند، اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه برای صیانت از استقلال کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، امروز در نشستی با مسئولان و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، گفت: تحقق این شعار نیازمند وحدت و انسجام همه بخش های کشور است.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی، کشور را در برابر هجمه های اقتصادی دشمن مصون می دارد، افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام همواره تلاش می کنند با تحریم های اقتصادی مانع پیشرفت کشورمان شوند، اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه برای صیانت از استقلال کشور است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نباید نسبت به سیاست های اقتصاد مقاومتی بی توجهی شود، تصریح کرد: باید در سال جدید از همه ظرفیت های موجود در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده شود

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ فاطمی

 حجت الاسلام والمسلمین طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بهار فصل تغییر و تحول است، خاطرنشان کرد: بهار با تجدید حیات طبیعت همراه است و انسان ها نیز باید در رفتار و کردار حود تجدید نظر کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران در پایان با اشاره به این که آغاز و پایان امسال مزین به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) بود، تصریح کرد: در چنین سالی باید سیره عملی آن حضرت در جامعه دینی به خوبی نهادینه شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha