پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسین منیری / مدیر حوزه علمیه نقده

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) نقده گفت: در حوزه‌های علمیه باید همیشه این احساس خطر به طلبه‌ها گوشزد شود و در کنار تحصیل، ایجاد بصیرت نیز در اولویت قرار دارد چرا که لازمه زندگی طلبگی، بصیرت است.

حجت الاسلام  حسین منیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به تلاش دشمن  برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی  مخصوصا حوزه‌های علمیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما محصول حوزه است و در حوزه علمیه افرادی همچون مقام معظم رهبری  تربیت شده اند و ایشان همیشه در هنگام احساس خطر همچون یک دیده بان آگاه هشدارهای لازم را می‌دهند و اخیرا نیز تلاش دشمن برای انقلاب زدایی از حوزه‌های علمیه را بیان کردند.

وی افزود: دشمن همانطور که در بیرون از مرزها به دنبال دوقطبی کردن جریانات است، در داخل نیز چنین کاری را انجام می‌دهد و می‌خواهد بین مردم فاصله بیاندازد  لذا شناسایی پروژه‌های دشمن  وظیفه سنگین بر عهده طلاب و روحانیون است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) نقده با اشاره به وظایف طلاب در جلوگیری از نفوذ دشمن تصریح کرد: طلبه‌های جوان ما باید در این راستا آگاهی کامل داشته باشند و با اصول و آرمان‌ها انقلاب اسلامی آشنا باشند؛ در حوزه‌های علمیه باید همیشه این احساس خطر به طلبه‌ها گوشزد شود و در کنار تحصیل، ایجاد بصیرت نیز در اولویت قرار دارد چرا که لازمه زندگی طلبگی، بصیرت است.

وی خاطر نشان کرد: طلبه‌های ما باید در کنار امور تحصیلی، از امور سیاسی نیز غافل نشوند لذا در همین راستا در مدرسه علمیه امام صادق (ع) نقده کارهایی همچون برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و دعوت از از کارشناسان امور سیاسی متناسب با مسائل روز انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha