شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ در ایام تعطیلات نوروزی مهمانسرای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه میزبان بیش از ۶۰ هزار زائر در دو نوبت ظهر و شب بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهمانسرای آستان با پخت روزانه ۴ هزار دست غذای تبرکی در وعده های ناهار و شام در خدمت زائران و مجاوران بانوی کرامت بود.
فیش های غذای تبرکی علاوه بر مراکز اورژانس و پایانه های حمل و نقل و پارکینگ های حرم مطهر که به صورت تصادفی بین زائران توزیع می شود، تعدادی نیز در صحن ها و شبستان های حرم مطهر توسط خادمان به صورت نا محسوس  در اختیار زائران قرار می گیرد.
پرسنل مهمانسرای آستان که شامل خادمان افتخاری و رسمی آستان از ساعت ۷ صبح تا پاسی از نیمه شب مشغول آماده سازی غذای تبرکی هستند، در هنگام ناهار و و یا شام از زائرانی که به صورت خانوادگی و یا تنها توفیق تناول این غذا را داشته اند پذیرایی می کنند. البته کسانی هم که بخواهند این غذای را با خانواده و دوستان خود در خارج از حرم مطهر میل کنند می توانند غذا را به صورت بیرون بر با خود ببرند.
مدیریت پشتیبانی و تدارکات آستان علاوه بر تامین مایحتاج مهمانسرای آستان و سایر حوزه های فعال در این ایام مانند خدمات زائران ، نمایشگاه فاطمی، سرویس های بهداشتی و فعالیت های فرهنگی در حوزه حمل و نقل نیز پشتیبانی از نمایشگاه فاطمی مدیریت حرم و سایر بخش های حرم مطهر را با تمام توان در دستور کار قرار داد.
همچنین بوستان حضرت نجمه خاتون (س) در ابتدای خیابان دورشهر هم با فضاسازی و گل آرایی محوطه و سرویس دهی منظم سرویس های بهداشتی از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ پذیرای علاقه مندان به طبیعت در صحن سبز حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha