پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یحیی جهانگیری

حوزه / حجت الاسلام یحیی جهانگیری از روحانیون فعال در عرصه بین الملل ، به دعوت مرکز اسلامی ژنو به کشور سوئیس رفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام یحیی جهانگیری از روحانیون فعال در عرصه بین الملل به کشور سوئیس رفت.

وی که به دعوت مرکز اسلامی ژنو به سوئیس رفته، در دوره زمانی از میلاد امام باقر(ع) تا شهادت امام هادی(ع) در این کشور به سر برده و فعالیت تبلیغی و فرهنگی خواهد داشت.

سخنرانی در مرکز اسلامی ژنو، دیدار با مسلمانان و غیر مسلمانان و پاسخ به پرسشهای فقهی و اعتقادی و همچنین ارتباط با شخصیت های دینی و فرهنگی در آن دیار از برنامه های حجت الاسلام جهانگیری در حجت الاسلام یحیی جهانگیری از روحانیون فعال در عرصه بین الملل  در کشور سوئیس این سفر تبلیغی است.

بنابر اخبار رسیده، از ملیت های مختلف، لبنانی، الجزایری، ایرانی، افغانی، عراقی و بومی های سوئیس در برنامه های این مبلغ حوزه علمیه قم حضور دارند.

نماز جماعت در مرکز اسلامی ژنو نیز با حضور افراد از ملیت ها و مذاهب مختلف برگزار می شود و جلوه ای از وحدت اسلامی به نمایش در می آید.

یادآور می شود پیش از این نیز حجت الاسلام جهانگیری سفرهای متعددی جهت حضور در سمینارهای علمی یا سخنرانی در مراکز دینی و اسلامی به کشورهای مختلف داشته است.

وی بهمن ماه سال گذشته به کشور اندونزی رفت و طی سخنانی در کنفرانس بین المللی حج در این کشور گفت: اندونزی و شرق آسیا همواره از اسلام معنوی و عرفانی بهره مند بوده؛ این رهیافت اسلامی باید پاس داشته شود. نباید گذاشت به جای این صدای معنوی، صدای خشونت و تکفیر جایگزین شود.

حجت الاسلام یحیی جهانگیری از روحانیون فعال در عرصه بین الملل به کشور سوئیس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha