سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف رهبر انقلاب

حوزه/ مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف مقام معظم رهبری از میان ممتازین پایه هشتم برای تحصیل در پایه نهم طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف مقام معظم رهبری برای دوره تمهیدی از میان دانش آموختگان ممتاز پایه هشتم که علاقمند به تحصیل در فقه و تمرکز در یکی از تخصص های فقهی در دوره عالی باشند، برای پایه 9 در سال تحصیلی 96-95 ثبت نام می نماید.

بر اساس این گزارش، هدف دوره آماده نمودن طلاب برای ورود به دوره عالی آموزشی-پژوهشی مؤسسه می باشد که برای تربیت فقیهان و محققان برجسته و برخوردار از توانایی تولید علم در تخصص های فقهی مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی برنامه ریزی شده است و طلاب محترم پس از اتمام دوره تحصیل دو ساله و موفقیت در آزمون ها، در یکی از رشته های تخصصی پیش بینی شده ادامه تحصیل خواهند داد.

معدل سالانه 17 به بالا در هر یک از پایه های یک تا هشت، حداکثر سن 24 سال برای دارندگان مدرک سیکل، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و عمومی و ... از جمله شرایط پذیرش در این مؤسسه می باشد.

گفتنی است ثبت نام به صورت حضوری با ارائه تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، گواهی ارزیابی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دو قطعه عکس پشت نویسی شده انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام از سی ام فروردین تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری بوده و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به نشانی قم، بلوار جمهوری، کوچه 16، اولین فرعی سمت راست، پلاک 48 مراجعه نمایند.

یادآور می شود منابع آزمون ادبیات عرب، بدایه الحکمه و قسمت های منتخب از رسائل و مکاسب می باشد که در آدرس اینترنتی mfos.ir قابل مشاهده است.

قابل ذکر است، زمان آزمون جمعه 17 اردیبهشت ساعت 9 صبح بوده و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02532936046 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha