شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 376094
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
حجت الاسلام رسول نوروزی - معاون حوزه علمیه قزوین

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قزوین از برگزاری آزمون ورودی حوزه استان با شرکت ۳۰۰ داوطلب، همزمان با سراسر کشور، در روز جمعه ۲۷ فروردین ماه خبر داد.

حجت الاسلام رسول نوروزی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»» در قزوین، از برگزاری آزمون پذیرش حوزه های علمیه، جمعه هفته جاری در استان قزوین خبرداد و گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون ورودی حوزه علمیه استان نیز با شرکت 300 نفر متقاضی در مقاطع سیکل، دیپلم و بالاتر، روز جمعه  27 فروردین، ساعت 8 صبح، در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی(ص) قزوین برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در این آزمون از میان متقاضیان، حدود 150 نفر برای تحصیل در مدارس علمیه مولاوردیخان، التفاتیه، امام صادق (ع)، شیخ الاسلام و شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان پذیرفته می شوند، البته علاوه بر آزمون کتبی باید در مصاحبه علمی نیز شرکت نمایند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در آزمون ورودی و مصاحبه، در یک دوره 45 روزه تثبیت واختبار شرکت می کنند و پس از موفقیت، رسما دارای کد طلبگی بوده و به عنوان طلبه رسمی محسوب خواهند شد.

حجت الاسلام نوروزی در باره زمان اعلام نتایج آزمون نیز بیان داشت: اسامی پذیرفته شدگان، خرداد ماه سال جاری، از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه قزوین به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

گفتنی است، در حال حاضر 750 طلبه در 5 مدرسه علمیه استان قزوین مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha