شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کشوری - معاون تهذیب همدان

حوزه/ کارگاه آموزشی طرح جهاد تربیتی -اخلاقی با تأکید بر نقش مدیران مدارس علمیه در استان همدان برگزار می گردد.

حجت الاسلام حجت الله کشوری دلاور در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: دومین کارگاه دانش افزایی مدیران مدارس علمیه  در قالب طرح "جهاد تربیتی اخلاقی" در حوزه علمیه همدان برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان افزود: در این کارگاه که پنج شنبه هفته جاری برگزار می گردد، معاونان حوزه و هم چنین تمام مدیران مدارس علمیه استان حضور و در آن با آخرین مباحث مربوط به تربیت اخلاقی طلاب آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در  این برنامه مباحث مربوط به اخلاق هم آسیب شناسی خواهد شد بیان داشت: در این کارگاه  برخی از مسئولان معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور نیز حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام کشوری دلاور، با تاکید براینکه همه مدیران 15 مدرسه علمیه استان در این کارگاه شرکت و از برنامه های آن درجهت بالابردن توان علمی و فکری خویش بهره خواهد برد، یادآور شد: آشنایی مدیران مدارس علمیه، که در خط مقدم تربیت طلاب هستند،  با اصول  و مبانی علمی اخلاق و  تربیت امری ضروری است.

وی با بیان اینکه  در این کارگاه حجت الاسلام عالم زاده نوری به ایراد مباحث تربیتی اخلاقی خواهد پرداخت، یادآور شد: مدیران مدارس علمیه استان کردستان هم در این کارگاه حضور خواهند داشت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان با تاکید براهمیت این کارگاه خاطرنشان کرد: مدیران مدارس در حوزه های علمیه همواره الگوی خوبی برای طلاب در عرصه های گوناگون هستند که این نقش الگویی می تواند در عرصه اخلاق و معنویت نقش مهمتری را به نسبت دیگر حوزه ها ایفا کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha