سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 376358
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
مهدی نعمتی معاون آموزش  بوشهر

حوزه/ کارگاه های قرآنی با حضور اساتیدی از قم در مدارس علمیه استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: پس از هماهنگی و برنامه ریزی با دفتر قرآن و عترت معاونت آموزش حوزه های علمیه، جمعی از اساتید قرآنی برجسته و مشهور کشوری اعزامی از قم جهت برگزاری کارگاه های قرآنی به مدارس علمیه استان اعزام شدند.

وی افزود: از حضور این اساتید علاوه بر استفاده طلاب جهت اجرای تلاوت های مجلسی در مساجد بزرگ استان، استفاده شد که مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه این کارگاه ها به صورت دوره ای طی دو روز برگزار شد، عنوان داشت: تعداد 300 نفر از طلاب به صورت فعال در این کارگاه ها شرکت کردند.

حجت الاسلام نعمتی اضافه کرد: پس از اتمام کارگاه ، جلسه ای با حضور مدیر حوزه علمیه استان و اساتید اعزامی از قم برگزار شد که در این جلسه نکته نظرات بیان و ظرفیت های موجود روشن شد؛ همچنین مقرر گردید جهت برگزاری برنامه های قرآنی به صورت مستمر برنامه ریزی شود.

وی تصحیح قرائت نماز، مبانی و چگونگی حفظ قرآن کریم، مبانی فهم و تدبر قرآن کریم، مراحل انس با قرآن و حدیث، مبانی و چگونگی حفظ قرآن کریم، محفل انس با قرآن و عترت، کرسی تلاوت قرآن را از جمله کارگاه های برگزاری شده عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha