پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌‌الاسلام اکبری سپاه قم

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: مراسم اعتکاف، یکی از بهترین فرصت ها برای بندگان به منظور تقویت معنویت در درون خود به منظور تقرب به سوی خدای متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: در گذر از سال های زندگی برای ما انسان ها ، نسیم هایی از جانب خداوند متعال می وزد که اگر خود را در معرض آن ها قرار دهیم می توانیم نسبت به سعادتمندی خود امیدوار باشیم.

وی همچنین افزود: بی شک یکی از این نسیم های الهی، همین سه روز ایام البیض اعتکاف است که حقیقتاً فرصت طلایی برای همه بندگان جهت معنویت افزایی و نزدیکی به خالق متعال به شمار می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: همه مردم به خصوص نسل جوان شیفته معنویت باید بکوشند که از این بستر عظیم معنوی نهایت استفاده را ببرند و برای یک سال خود توشه و ذخیره ارزشمند جمع کنند.

وی در خاتمه یادآور شد: به لطف الهی عموم مردم ما خاصه جوانان عزیز ، علاقه مند به مراسم های معنوی و اعتکاف هستند، منتهای مراتب بخشی از مردم امکان حضور در این مراسم بزرگ را پیدا می کنند که همین ها هم باید برای کسانی که توفیق حضور را نمی یابند دعا کرده و توفیق را از خدای متعال برای همه مردم بخواهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha