جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور - اسلام آباد غرب

حوزه/ امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: از آنجا که طلاب منادی همدلی و مودت در میان مردم هستند، باید اهمیت شعار سال جدید در جامعه را تبیین نمایند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، امام جمعه و جمعی از مسئولان مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با طلاب و روحانیون مقیم استان قم دیدار کرد.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در این دیدار با اشاره به اهمیت و قدر مسئله علم آموزی عنوان داشت: ائمه اطهار علیهم السلام، علما و مراجع عظام همواره تاکید فراوانی به تحصیل در راه علم و فراگیری علوم دینی داشته اند لذا به واسطه کسب معارف و علوم می توان به درجات والای علم دست پیدا کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با تاکید براینکه حوزه های علمیه بستر تربیت طلابی انقلابی، متفکر و نخبه را فراهم می کنند، اظهار داشت: طلاب همواره نسبت به تولید اندیشه های نو اهتمام ویژه داشته باشند

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: فضای معنوی حوزه های علمیه موجب سازندگی و خودسازی سربازان حضرت ولی عصر (عج) می شود لذا برای دستیابی به این امر هیچ گاه نباید از یاد و ذکر خداوند متعال غافل گردید.

وی ادامه داد: امروزه وظیفه اصلی طلاب تلاش در مسیر کسب علوم و معارف الهی، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و ترویج و تبیین دین اسلام می باشد و این مهم مستلزم داشتن روحی عظیم و همتی مضاعف است.

حجت الاسلام محمدی پور در پایان ابراز امیدواری کرد: طلاب باید منادی همدلی و مودت در میان مردم باشند و اهمیت شعار سال جدید را با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" را برای دیگران تبیین نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha