جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله ایمانی - نماینده ولی فقیه در استان فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان فارس گفت: امروز فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر به فراموشی سپرده شده ونیاز به توجه جدی از سوی متولیان فرهنگی ودینی دارد.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی عصر امروز در دیدار مسئولان ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان های استان و تعدادی ازخواهران شرکت کننده دراجلاسیه مشاورین امور بانوان وخانواده این ستاد که ازسراسر کشور حضورداشتند اظهار داشت: فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر حتی از جهاد نیز محجورتر مانده وهمواره کمتر به آن توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه قانون امربه معروف ونهی ازمنکر که از سوی مجلس به تصویب رسید واما آنگونه که شایسته است ابلاغ نشده ، افزود: در کمرنگ شدن  این مهم تمامی دست اندرکاران به ویژه ما نیز مقصر هستیم وبرای احیاء آن باید از تمامی ظرفیت ها وتوانمندی های خود استفاده نمایئم تا این فریضه  درجامعه محقق شود.

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نقش خانواده دراحیای امر به معروف ونهی از منکر از اهمیت بسزایی برخوردار است، چراکه اجرای آن از خانواده آغاز و سپس درجامعه تسری پیدا می کند.

آیت الله ایمانی بیان داشت: اجرای این فریضه الهی که دوران طفولیت خود را طی می کند وباید درمحیط های آموزشی و مهدهای کودک آغاز شود وبه عنوان گفتمان فرهنگ راهنمای عمل  جوامع انسانی قرارگیرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha