چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
لطفی - ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی، بی حجابی و بدحجابی را خطر بزرگی برای جامعه اسلامی خواند و گفت: توسعه و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب که دستور اکید و از ضروریات دین مقدس اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، در دیدار مسئولان و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ایلام، بی حجابی و بدحجابی را خطر بزرگی برای جامعه اسلامی خواند و گفت: طلاب و مبلغین نسبت به توسعه و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب که دستور اکید و از ضروریات دین مقدس اسلام است، نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا زنان جامعه اسلامی تحت تاثیر برنامه های دشمنان قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف، افزود: حوزه های علمیه خواهران در جامعه خوب در خشیده اند و ایام اعتکاف، فرصت مناسبی است تا بانوان طلبه با حضور پررنگ در مساجد و محافل، به رسالت اصلی خود، یعنی تبلیغ دین در بین بانوان همت گمارند.

وی به شعار سال نیز اشاره ای کرد و ابراز داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و قطعا جامعه زنان به ویژه بانوان طلبه، می توانند در این عرصه نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان تصریح کرد: تکیه اقتصاد مقاومتی بر توانمندی ظرفیت های درونی و حمایت از تولید ملی است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha