جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 376674
۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
صفی خانی رئیس تبلیغات شهرستان قزوین

حوزه/رئیس تبلیغات شهرستان قزوین با اشاره به سابقه ۴۰۰ ساله قزوین در برگزاری مراسم اعتکاف گفت: امسال ۲۲۰۰ نفر برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  صفی خانی در دیدار با مدیران مدارس حوزه های علمیه  که دراداره تبلیغات شهرستان قزوین برگزارشد،ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) الگوگیری از سیره وروش ائمه اطهار ومعصومین را مورد تاکید قرار داد و با اشاره  به برگزاری مراسم اعتکاف در استان اظهارداشت: در شهر قزوین مراسم معنوی اعتکاف در استان ور با حضور باشکوه آحاد مردم برگزار وبرنامه های مختلف فرهنگی برای معتکفین در طول روزهای مراسم برگزار وبه اجرا در خواهد آمد.

رئیس تبلیغات شهرستان قزوین به سابقه تاریخی ودیرینه استان قزوین در امر اعتکاف اشاره و  خاطرنشان کرد: استان قزوین از شهرهایی است که سابقه اعتکاف در آن بیش از 400 سال می رسد که این خود افتخاری است برای مردم ولایتمداراستان قزوین  که در امر اعتکاف قبلا نیز فعال وباشکوه شرکت می کردند.

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان قزوین به استقبال مردم از این مراسم معنوی اشاره وبیان داشت: در شهر قزوین 2200 نفر برای مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که از این تعداد خواهران سهم بیشتری در این مراسم دارند.

حجت الاسلام صفی خانی به ثبت نام اینترنتی اشاره وبیان داشت: امسال فقط از طریق اینترنتی برای معتکفین  این سیستم برقرار شده وکسانی که ثبت نام نکنند این امکان برایشان فراهم نخواهد شد

وی به همکاری خوب حوزه علمیه قزوین ودفتر امام جمعه در برگزاری اعتکاف اشاره و  اظهارداشت: خوشبختانه در امر برگزاری مراسم معنوی اعتکاف حوزه های علمیه وبا همکاری خوب مدیریت حوزه ومدیران واساتید در رابطه با حضور اساتید حوزه در این مراسم همکاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha