شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرحانی بر ضرورت ایجاد وقف های حوزوی و توسعه برگزاری نشست های بصیرت افزایی در حوزه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، بر ایجاد و فرهنگ سازی وقف حوزوی، تعامل با بسیج طلاب و توسعه برگزاری نشست های بصیرت افزایی در حوزه های علمیه تاکید کرد.

معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور همچنین با تقدیر از زحمات کادر مدیریتی حوزه استان گفت: خوشبختانه در حوزه استان بوشهر به لحاظ کار تاسیساتی و تأمین زیر ساخت ها و نیز تشکیل تیم کاری هماهنگ، کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پس از این کار نیاز است که در همه عرصه ها همچون سیاسی، فرهنگی و ... جهت گیری های محتوایی صورت گیرد.

در این نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر نیز به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در استان پرداختند.

برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین فرحانی در ادامه برنامه های سفر خود به استان بوشهر، علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با سفر به شهرستان دشتی از مدارس علمیه این شهرستان و نیز مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha