شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه مسئولان حوزه بوشهر

حوزه/ در نشست مسئولان حوزه علمیه استان بوشهر بر ضرورت بهره گیری طلاب از فرصت معنوی اعتکاف تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از بوشهر، اولین جلسه مسئولان حوزه علمیه استان بوشهر در سال 95 با حضور مدیر، معاونان و مدیران مدارس استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی به عنوان مهمان ویژه، صبح امروز در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

 در ابتدای این نشست، حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش حوزه استان با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در بحث تبلیغات پذیرش حوزه، در مورد میزان تعطیلات و یافتن راهکارهایی برای کاهش این تعطیلات نکاتی را مطرح کرد  و در ادامه مدیران مدارس استان نیز به اهم فعالیت های خود در زمینه تبلیغات پذیرش اشاره کردند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نیز با توجه به در پیش بودن ایام اعتکاف، بر ضرورت بهره گیری طلاب از این فرصت معنوی تاکید کرد.

 حجت الاسلام سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر که به عنوان مهمان ویژه در این نشست حضور داشت نیز ضمن بیان اهم فعالیت های این اداره کل، پیشنهاداتی را جهت هماهنگی و تعامل بیشتر با حوزه استان ارائه کرد.

پیش بینی و برنامه ریزی جهت مصاحبه و تحقیق از طلاب جدیدالورود از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به صورت تفصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام بردستانی، معاون تبلیغ حوزه استان نیز در این جلسه در راستای ارتقاء طرح بینات به بیان مطالبی پرداخت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha