سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار وزیر بهداشت با آیت الله العظمی صافی

حوزه/وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با معظم له دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار با اشاره به اینکه اگر کار برای رضای خداوند باشد به نتیجه می‌رسد گفتند: باید در مسائل آموزشی و تربیت نیروهای توانمند تلاش جدی داشته باشید، چرا که در کشور استعدادهای زیادی وجود دارد که باید بارور شده و مورد استفاده قرار گیرد.

*لزوم توجه به حدود شرعی در بیمارستان ها

این مرجع تقلید اقدامات صورت گرفته در بیمارستان‌ها را مورد توجه قرار دادند و افزودند:در بیمارستان‌ها اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است و باید نسبت به رعایت حدود شرعی و اقدامات اسلامی نیز توجهات بیشتر شود.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تقدیر از خدمات و زحمات وزیر بهداشت، به مسئله برجام اشاره کردند و تاکید کردند: در مسئله برجام باید تلاش شود آنچه که خیر برای مسلمانان است، رقم بخورد.

ایشان با بیان اینکه برقراری ارتباط با دنیا امری مهم است، گفتند: باید با رفع سوء‌تفاهم‌ها  و اختلافات در مسیر تقویت اتحاد و همدلی در کشور تلاش شود.

برپایه این گزارش،وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این دیدار به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته سلامت با رویکرد هشدار دادن نسبت به بیماری دیابت و همچنین روند اجرای برجام پرداخت.

خاطر نشان می شود:دکتر قاضی زاده هاشمی امروز پیش از این با آیات عظام مکارم شیرازی و موسوی اردبیلی نیز دیدار کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha