جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ طلاب و روحانیون با تفکر جهادی و بدون هیچ گونه چشم داشتی، وارد میدان کار فرهنگی می شوند و به خوبی به وظیفه ذاتی خود در زمینه نشر معارف اهل بیت (ع)، عمل می کنند.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، با اشاره به ظرفیت عظیم اعتکاف در عرصه فرهنگ سازی و ترویج معارف اهل بیت(ع)، گفت: اساتید، روحانیون و طلاب مستعد و توانمند حوزه استان ایلام با حضور در مراسم معنوی، تبلیغ و ترویج معارف ناب اهل بیت (ع) در بین جوانان و نوجوانان و تعمیق باور های دینی  و عقیدتی آنان را در دستور کار قرار دادند.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام  ادامه داد: کسی منکر این امر نیست که کار فرهنگی پر هزینه می باشد، ولی این امر نمی تواند مانع تحقق اهداف حوزه های علمیه شود، براین اساس طلاب و روحانیون با تفکر جهادی و بدون هیچ گونه چشم داشتی وارد میدان کار فرهنگی می شوند و به خوبی به وظیفه ذاتی خود در زمینه نشر معارف اهل بیت (ع) عمل می کنند.

وی همچنین تدوین کتابچه اعتکاف با عنوان "راهی به سوی آسمان"،  بیان مسائل شرعی، انجام سخنرانی های عقیدتی و معرفتی، بصیرت افزایی در قالب  تشکیل حلقات صالحین و پرسش و پاسخ، برپایی نماز های یومیه به جماعت، برگزاری جلسات انس با قرآن و ... را از برنامه های اساتید و روحانیون در جمع معتکفین بر شمرد.

حجت الاسلام گلی در پایان تصریح کرد: باید با بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان را در برابر برنامه های منحرف کننده دشمن بیمه کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha