شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخانه امام صادق(ع) قزوین

حوزه/ مدیر کتابخانه امام صادق(ع)حوزه علمیه قزوین از وجود بیش از ۸۰ هزار جلد کتاب و عضویت ۱۲ هزار نفر اعم از حوزویان و دانشگاهیان در این کتابخانه خبر داد.

حجت الاسلام حسن کرمی در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین با اشاره به وجود بیش از 80 هزار جلد کتاب و عضویت 12 هزار نفر اعم از حوزویان و دانشگاهیان در کتابخانه امام صادق(ع) حوزه علمیه قزوین، گفت: خوشبختانه این کتابخانه دارای ظرفیتی بسیار ممتاز در کشور بوده و توانسته  به نیازهای همه اقشارجامعه به خوبی پاسخ داده شده است.

وی با اشاره به استفاده طلاب و اساتید از این کتابخانه، خاطرنشان کرد: حوزویان استان با عضویت در کتابخانه امام صادق(ع)، توانسته اند پایان نامه های خود را با استفاده از منابع غنی کتابخانه تدوین نمایند.

مدیر کتابخانه امام صادق(ع) حوزه علمیه قزوین همچنین از خرید 2 هزار جلد کتاب از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد وافزود: نمایشگاه کتاب به دلیل حضور ناشران داخلی و خارجی، فرصت مناسبی برای تامین و به روز رسانی منابع کتابخانه هاست، لذا مدیران فرهنگی باید از این فرصت استفاده کنند و بدانند پویا بودن یک کتابخانه به این است که هر سال جدیدترین منابع به آن افزوده و در دسترس اهالی کتاب و کتابخوانی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha