جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدارجمعی از اساتید مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور با امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: رهبر معظم انقلاب، فردی دلسوز و هوشیار بوده و پیگیری منویات ایشان، موجب شکوفایی در امور فرهنگی و اقتصادی و سیاسی کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه جمعی از اساتید مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور با امام جمعه همدان دیدار کردند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در این دیدار با بیان اینکه ترویج فرهنگ صحیح و نشر آن در جامعه مستلزم همکاری و تعامل نهادهای مرتبط است، اظهار داشت: موفقیت در کارهای فرهنگی با وحدت میان حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی و مسئولان محقق می شود.

امام جمعه همدان عنوان داشت: باید کلیه نهادهای مسئول در کشور در یک راستا و برای دست یافتن به یک هدف واحد تلاش کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، فردی دلسوز و هوشیار بوده و پیگیری منویات ایشان، موجب شکوفایی در امور فرهنگی و اقتصادی و سیاسی کشور خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر بزرگ ترین هدف تمام نهادها باید بر مبنای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه قرار گیرد زیرا اقتدار نظام در گرو استقلال سیاسی و اقتصادی و دفاعی قرار دارد.

این استاد حوزه ادامه داد: حوزه های علمیه باید طلابی مهذب و انقلابی تربیت کنند تا قدرت و توان تبیین و تبلیغ دین را داشته، مروجین خوبی برای مبانی و احکام دین در جامعه باشند.

گفتنی است: اساتید مدرسه علمیه ولیعصر (عج) کنگاور هم چنین با دیگر علمای همدان دیدار کرده و بر سر مزار علمای استان حضور یافتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha