پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 377242
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
حجت الاسلام رضا اسکندری / حوزه خواهران

حوزه/معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران کشور با بیان اینکه دشمن در حال بمباران و موشک‌باران فرهنگی کشور است، گفت: امروز مبلغان و روحانیون باید جوانان کشور را که نوک پیکان تهاجم دشمن هستند دریابند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری در جلسه کارگروه تبلیغ حوزه علمیه خواهران این استان، با اشاره به اهمیت تبلیغ در اسلام گفت: امروز دشمن فرهنگ و عقیده کشور ما را نشانه گرفته است لذا دفاع  در مقابل این تهاجم باید به صورت جدی انجام شود چرا که دستوری قرآنی است.

معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران کل کشور ترویج سبک زندگی اسلامی را راهی مهم در مقابله با تهاجم دشمن اعلام و بیان داشت: امروز بسیاری از اقشار  و نهاد های ما می‌خواهند راه و روش زندگی‌شان الهی باشد لذا باید روحانیون در این زمینه گام بردارند.

وی در این زمینه به نقش خواهران طلبه اشاره و با بیان اینکه در حال حاضر حدود 444مدرسه علمیه خواهران فعال در کشور فعال بوده و 37 هزار خواهرفارغ التحصیل در مقطع سطح دو داریم، تصریح کرد: باید از این ظرفیت در راستای تبلیغ علوم دینی استفاده گردد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری با بیان اینکه دشمن در حال بمباران و موشک‌باران فرهنگی کشور است، خاطرنشان کرد: امروز مبلغان و روحانیون باید جوانان کشور را  که نوک پیکان تهاجم دشمن هستند دریابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha