پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 377330
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
دیابت

حوزه/ مدیر مدرسه فاطمیه(س) شیراز، از برگزاری کلاس آشنایی با بیماری دیابت و پیشگیری از عوارض آن، ویژه طلاب این حوزه علمیه خبر داد.

خانم دستغیب، مدیر مدرسه فاطمیه(س) شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز گفت: به منظور آگاهی عمومی در ارتباط با علل، عوارض، پیشگیری و درمان بیماری دیابت، به مناسبت هفته سلامت و به همت معاونت فرهنگی این حوزه علمیه و با همکاری مرکز بهداشت شهدای گمنام شهرستان شیراز، اولین دوره تخصصی آشنایی با این بیماری و پیشگیری از عوارض آن، با حضور متخصصین بهداشت و سلامت ویژه اساتید و تعداد 50 نفر از طلاب روز چهارشنبه 8 اردیبهشت این مدرسه  برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه ها و کلاس آموزشی با بهره‌گیری از اساتید دانشگاه تحت عناوین آشنایی طلاب با روش های کنترل دیابت، خود مراقبتی در بیماران دیابتی، آشنایی با دیابت و انواع آن  برگزار می شود.

دستغیب، افزود: در این دوره آموزشی،  خانم زمانی و زاهدی از اساتید و متخصصین این امر به ایراد سخن خواهند پرداخت و در پایان این دوره از کلاسها، به سوالات و ابهامات طلاب پاسخ داده می شود.

مدیر مدرسه فاطمیه(س) شیراز اظهار داشت: تعدادی بروشور در مورد این بیماری به طلاب داده شده و پس از اتمام دوره ذکر شده آزمونی گرفته می شود و به قید قرعه به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha