چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قنبری مجازی المصطفی

حوزه/ بیست و دومین اجلاس سالانه اساتید جامعه المصطفی با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان جامعه المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام قنبری، معاون آموزش جامعه المصطفی، صبح امروز در بیست و دومین اجلاس سالانه اساتید جامعه المصطفی. ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و گرامیداشت روز معلم، اظهار داشت: روز معلم را به عنوان روز پاسداشت مجاهدت های علمی و معنوی به همه اساتید تبریک عرض نموده، باید قدردان شان و منزلت جایگاه اساتید باشیم.

وی با بیان این که اجلاس سالانه اساتید با هدف تکریم مقام معنوی استاد برگزار می شود، اظهار داشت: اگر طلاب درعرصه های مختلف اموزشی و تربیتی از اساتید متنعم شوند، قطعأ تاثیرگذری ایشان در سراسر گیتی عمیق تر خواهد بود.

حجت الاسلام قنبری،  با بیان این که انتخاب شعارهای سالانه از مهمترین برنامه های اجلاس سالانه اساتید المصطفی است، ابراز داشت:  این شعار با رهنمودهایی که مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف ترسیم نموده و رئیس المصطفی بر آن تاکید دارد، انتخاب می شود.

وی ضمن تاکید بر توجه به آینده و چشم انداز المصطفی در عرصه های مختلف، خاطر نشان کرد: اساتید معزز باید ضمن توجه به ارتقاء علمی، معنوی و عملی در مجاهدت های اسلامی کوشا بوده، هدف گیری مرجعیت علمی را دنبال نمایند.

معاون آموزش المصطفی تکریم اساتید را از مهمترین اهداف برگزاری این اجلاس عنوان کرد و ابراز داشت: این حضور انرژی بخش تمام تلاش گران عرصه آموزش و تربیت است.

وی با بیان این که المصطفی مفتخر به بهره گیری از بیش از 4 هزار استاد است، اظهار داشت:بیش از 2400 نفر از این عزیزان را استاد همکار و حق و تدریس، 360 نفر استاد شاغل به تدریس در مراکز و موسسات المصطفی در داخل ایران و نیز 968 استاد در 43 کشور جهان به زبان های مختلف مشغول ارائه مباحث علمی و تربیتی هستند.

حجت الاسلام قنبری،  در ادامه به پخش آنلاین اجلاس استاتید بر روی فضای مجازی اشاره نمود و اذعان داشت: هم اکنون تمام اساتید المصطفی در نقاط مختلف جهان از برنامه های ارزشمند این اجلاس بهره مند می شوند، این اجلاس هم اکنون به چندین زبان زنده دنیا در حال ترجمه است.

وی انقلابی ماندن حوزه های علمیه و اساتید را از مهمترین تاکیدات رهبری در عرصه های حوزوی دانست و  اظهار داشت: این مهم مورد تأکید اجلاس اساتید جامعه المصطفی است.

معاون آموزش جامعه المصطفی در پایان با تأکید بر این که باید همواره تلاش نماییم تا آموزش ها را تربیت مدار ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: بدون تربیت و اخلاق، اموزش موفقی نخواهیم داشت و آموزش تربیت مدار از رسالت های المصطفی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha