سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ حجت الاسلام رستمی گفت: اقتصاد مقاومتی علاوه بر اين كه مقابله عملياتی با استعمار خارجی است، اقدام عليه استثمار داخلی نيز می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد رستمی، ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی، در خوی، با بیان این مطلب که اقتصاد مقاومتی اقدامی برای ارزش و بها دادن به توليدات داخلی است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بهترین فرصت برای شکوفایی چرخه اقتصادی کشور است، لذا می توان بدون اتكا به دشمنان و ممالك شرق و غرب توليدات خود را با كيفيت و كميت بهتری توليد کنیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی مفهومی از اقتصاد سياسی و يا همان اقتصاد مقاومتی سياسی است، چرا كه تنها راه حل مقابله با ايجاد بحران‌های سياسی از طرف دشمنان وجود اقتصاد مقاومتی است كه اين مورد در چهار دهه گذشته به وضوح خود را نشان داده است.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: علاوه بر اين كه اقتصاد مقاومتی مقابله عملياتی با استعمار خارجی است، اقدام عليه استثمار داخلی نيز بشمار می رود.

حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد: دشمنان برای مبارزه و شكست ملت ايران در اقتصاد مقاومتی با استفاده از هر نوع ابزاری سعی دارند استثمار داخلی همچون انحصار، رانت خواری، فساد، تبعيض را تقويت کنند، اما مردم بصير ما چشم های خود را به بیانات ولايت فقيه دوخته‌ و فريب توطئه دشمنان را نمی‌خورد.

وی در ادامه  به نام گذاری سال 95 اشاره کرد و گفت: رهبر حكيم و فرزانه ايران اسلامی امسال در پی سنوات گذشته اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی را سرلوحه تمامی برنامه‌ها اعلام کردند.

وی  مذاكره را تنها يك راه حل كوتاه مدت  عنوان و بیان داشت: اين همان مقابله با استعمارگران خارجی است كه در اقدامات تئوری و تجربه ثابت شده و بی ثبات و ناسازگار است، بنابراین اقتصاد مقاومتی تنها راه حل موجود برای مقابله با تمامی مشكلات می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha