چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه های علمیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: وظیفه ای که بردوش حوزویان قرار دارد، این است که از ارزش های انقلاب و آرمان های آن غافل نبوده و تمام برنامه ریزی ها را همسوی با انقلاب انجام دهند

حجت الاسلام مهدی موسعلی مدیر مدرسه عملیه زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در همدان با اشاره به انقلابی بودن حوزه ها و اهمیت آن گفت: انقلابی بودن حوزه های علمیه، از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: یکی از موفقیت هایی که هر انقلاب باید داشته باشد، آن است که مردم نسبت به آرمان و ارزش های آن پایبند باشند.

مدیر مدرسه زنگنه خاطر نشان کرد: همه حوزه های علمیه وظیفه صیانت از انقلاب را به عهده دارند و اگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب حفاظت شود، آسیبی متوجه انقلاب نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: مشکل اساسی جایی است که حوزه های علمیه نسبت به انقلاب بی تفاوت بوده و ارزش های انقلاب دستخوش فراموشی شود، آن جا است که باید احساس خطر کرد.

حجت الاسلام موسعلی ابراز داشت: پوشیده نیست که منشأ انقلاب حوزه های علمیه بوده و بی تردید انقلاب اسلامی در ادامه راه نیازمند همراهی حوزه های علیمه است.

وی با اشاره به این که طلاب باید ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کنند، افزود: وظیفه طلاب و حوزه های علمیه این است که نسبت به ترویج ارزش های انقلاب در جامعه تمام اهتمام خود را به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: وظیفه ای که بردوش حوزویان است این است که از ارزش های انقلاب و آرمان های آن غافل نبوده و تمام برنامه ریزی ها را همسوی با انقلاب انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha