پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عرفانی _ قزوین

حوزه/ امروز اساتید باید همانند شهید مطهری از مسایل روز آگاهی داشته باشند و در مسیر پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای، حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین، با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، به ابعاد شخصیتی این عالم فرهیخته اشاره کرد و گفت: شهید مرتضی مطهری توجه جدی به مسئله یابی در جامعه اسلامی ومتعهد به حل مسئله بود.

وی ادامه داد: استاد مطهری علاوه بر جامعیت تشخیص، تاثیر پذیری شایسته ای از حضرت امام (ره) داشت تا آن جا که امام راحل در مورد ایشان فرمودند " شهید مطهری پاره تن من بود".

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شهید مطهری هیچ گاه از فعالیت های علمی غافل نبود با تالیف آثار ارزشمند، در راستای واکسینه کردن جوانان در مقابل جریانات انحرافی، گام های موثری بر داشت.

حجت الاسلام عرفانی به درک بصیرت و ولایت پذیری بالای این استاد شهید اشاره کرد و افزود: امروز اساتید باید همانند شهید مطهری از مسایل روز آگاهی داشته و در مسیر پیروی از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای، حرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha