پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بنیاد اسرا- مصطفی امرایی

حوزه/ مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء، به تشریح برنامه های این مرکز به عنوان تنها متولی چاپ، نشر و توزیع آثار آیت الله العظمی جوادی آملی، در نمایشگاه کتاب تهران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسراء، مصطفی امرایی در تشریح  مهم ترین برنامه های مرکز نشر اسراء در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان این مطلب که این مرکز نشر با بیش از 280 اثر در نمایشگاه کتاب امسال حضور خواهد داشت، اظهار داشت: این انتشارات با 195 اثر مکتوب و 85 اثر دیجیتال در نمایشگاه حضور خواهد داشت که 9 عنوان کتاب از آثار آیت الله العظمی جوادی آملی، برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد.

مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء در معرفی آثار جدید گفت: تفسیر تسنیم جلد 36 ، 37 و 38، رحیق مختوم جلد 15 و 16، ادب فنای مقربان جلد 9، رساله عملیه شامل احکام زکات فطره و صوم، جلد دوم کتاب رجال تفسیری، مفاتیح الحیات به زبان اردو از آثار جدیدی است که امسال در نمایشگاه، در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص کتاب ارزشمند مفاتیح الحیات ابراز داشت: کتاب مفاتیح الحیات به عنوان دستور العمل زندگی به سبک تمدن نوین اسلامی با استقبال بسیار گسترده مواجه شده است و شعار این مرکز این است که مفاتیح الحیات باید در همه خانه های ایرانیان وجود داشته باشد؛ لذا پیش بینی می شود که چاپ 204 و 205 مفاتیح الحیات در قطع وزیری و چاپ 17 و 18 مفاتیح الحیات در قطع جیبی که از جدیدترین آثار مرکز نشر اسراء در نمایشگاه کتاب امسال است، مانند گذشته مورد استقبال قرار گیرد. همچنین ترجمه کتاب مفاتیح الحیات در نمایشگاه کتاب امسال، برای نخستین بار، به زبان اردو  عرضه خواهد شد.

از دیگر اخبار پیرامون کتاب ارزشمند مفاتیح الحیات می توان به برگزاری جشن رسیدن به یک میلیون تیراژ برای کتاب مفاتیح الحیات به همت مسئولان مرکز بین المللی نشر اسراء و با همکاری دست اندرکاران نمایشگاه کتاب، در نمایشگاه امسال اشاره کرد.

مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء در تشریح مهم ترین اثر این مرکز در حوزه الکترونیک و دیجیتال، بیان داشت: از جمله مهمترین محصولات مرکز نشر اسراء در نمایشگاه امسال سامانه جامع کتاب الکترونیک ایران خواهد بود که امید است این سامانه با همکاری سایر ناشرین و اصحاب نشر کشور به قطب کتاب الکترونیک کشور تبدیل و تحول عظیمی در عرضه و فروش کتاب در قالب های مکتوب و دیجیتال داشته باشد.

امرایی در بیان زیرساخت های پیش بینی شده این مرکز برای سهولت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان به غرفه نشر اسراء، اذعان داشت: امسال قرار است غرفه ای با مساحت 80 متر جهت ارائه آثار منتشر شده از آیت الله العظمی جوادی آملی به این مرکز نشر اختصاص یابد که این امر می تواند سهولت در ارائه محصولات، سهولت گردش مخاطبان و مراجعه کنند گان در غرفه، خرید آسانتر و تحویل سریعتر و راحتتر محصولات به خریداران را به دنبال داشته باشد.

مصطفی امرایی همچنین از اهدای هدایایی شامل محصولات تبلیغاتی و بن خرید کتاب از سامانه کتاب الکترونیک ایران به همه بازدیدکنند گان از غرفه اسراء خبر داد.

همچنین از مبلغینی که آشنایی کامل به منظومه و مدرسه فکری آیت الله جوادی آملی داشته باشند جهت کمک و راهنمایی مراجعه کنند گان به غرفه اسراء جهت تهیه محصولات و آثار علامه جوادی آملی استفاده خواهد شد.

وی در خصوص تمهیدات مرکز نشر اسراء جهت تعامل موثر با اصحاب رسانه، گفت:غرفه اسراء سخنگوی رسانه ای خواهد داشت که اصحاب رسانه می توانند جدیدترین اخبار را تنها از طریق سخنگوی رسانه ای غرفه اسراء دریافت و منتشر نمایند.

مدیر مرکزبین المللی نشر اسراء با بیان این نکته که مرکز نشر اسرء از فاز آماده سازی زیر ساخت های فنی وارد فاز معرفی و تبلیغ شده، تاکید کرد: مرکز نشر اسراء قصد دارد در نمایشگاه کتاب امسال، در حوزه تبلیغات و معرفی محصولات خود نیز اقدامات موثر تر و گسترده تری صورت بدهد تا جایگاه مرکز نشر اسراء به عنوان یکی از مهمترین ناشرین کشور و به عنوان همیار و همراه مدیریت کلان نشر کشور و مجموعه فرهنگی کشور بیش از پیش برای مخاطبان تبیین و روشن شود.

گفتنی است: مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء  از برگزاری یک نشست خبری به منظور اطلاع رسانی و معرفی برنامه های مرکز نشر اسراء در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha